Sunday 15 January 2012

Memohon..

Antara keinginan saya adalah ingin 
menambah bilangan zuriat lagi..dan seakan 
kami di duga untuk belum di beri rezeki lagi buat 
masa terdekat ni..tapi dalam tempoh ini..saya 
berharap dan memohon..akan adalah rezeki untuk kami..
dan di saat ni..saya sendiri belum dapat mengkonfemkan..kerana
masa untuk sepatutnya miss P dtg seakan sudah lari dr datenye..
belum lagi di check secara officially..ingin bagi masa sedikit lagi..
kerana tidak mahu terlalu berharap..
kalau lah ada rezeki alhamdulillah...kalau belum..saya akan redha..
doakan ye uols semua..kerana bagi mereka yang inginkan zuriat dan di duga..
amat2 merasai kesedihan yang amat dalam...dan saya bersyukur kerana
saya pun sudah punyai zuriat...berbanding mereka yang menunggu bertahun2 lamanye
ya Allah kurniakan mereka2 itu akan zuriat dr Mu ya Allah...kuatkan lah juga jiwa2 mereka
untuk menerima qadar dan qadaq Mu..amin..
hanya sedikit luahan ingin di kongsi...
doakan ye semua untuk kami sekeluarga..
jumpa lagi..daaa...adios..x0x0


No comments:

Post a Comment