Sunday, 29 January 2012

Kasutku...

Ni entry malu la beb..hehe..
suatu petang yang hening..hahhahahaha
masa kejadian ni..kami g cari barang sikit..
masa nk keluar tu..bukak almari kasut...
then nampak kasut ni...eh lama plak x pakai..
oklah...ambik keputusan nak pakai...
bila sampai tu...turun je dari kereta..rasa x best je..
tengok kasut..rupanya...tapak belakang
dah ternganga...alamak..dalam hati je la..
tapi masa tu nampak sikit je..ingat ok lah kan..
so jalan lah cari barang...dah makin x sedap je...
hehehe...lepas habis beli barang...turun kat kereta 
simpan barang semua....masuk cafe dekat parking tu..
masa tu..terasa tapak kasut terlipat...hahahhaha
ya Allah..malu nye kalau tercicir kan..
apa lagi cari akal jap..mcm mana nk cover ni...
last2 nampak ade satu kawasan macam tersorok sikit..
pandai je cover...konon ke situ jap..last2 ambik tapak kasut masukkan 
dalam beg...hahahahhaaha...tawakal je la...kalau pun macam 
xbersih sangat kan...dah tu..xkan saya nak pegang plak kan..
hehehhehehehe.....bila dah setel..buat2 jalan ke meja..
walau pun masa tu dah memang terasa jalan pun tinggi rendah je...
hheheheheheheh....apa boleh buat...adoii....kalau lah orang nampak tapak
kasut saya masa tu...mesti orang gelak sakan....hehe...
uols tengok eik....hehe....
*
*
*
*
*
*
*
hehehe....adoiii....nampak x uols...:P
*
*
*
*
*
*
*
*
*
ni ha....heheheheheh....adoii....
lawak je rasa...nak beli kasut bru lah...hehehehhe
nasib lepas tapak xde tu.ade lagi kain nipis..
kalau tak memang jalan ngn tapak kaki je la...
hehehehehehehe...oklah...malu..malu...
daaa...adios...x0x0

1 comment:

  1. mak ia...kena cover tu..hahaha

    ReplyDelete