Friday 6 January 2012

ishkkk sadis je.....sob..sob

Apa tidaknye...memang sadis betul
gini2..hahahahaah....sebenarnya berkaitan dengan
saya ni yang minat tak hengat dengan cite korea..
oklah ngaku jela kan..walau ade yang mencebik bibir...
hehehehehe....nangis beb tengok cite Lovely in laws..
serius...memang nangis...entah..sejak bila saya mula terjebak kan..
memang kalu kat umah tu..ade je luang..xdelah channel lain
yang sy layan...melainkan channel kartun si kecik ...
then yang lain..bukak channel 393 la jawab dia...
pastu layan lagu2 korea plak..
memang syok wooo....wakakkaakkka....
mcm apa lah kan...:P
lagipun..saya ada iras2 mereka kot....
walaweiiiiiiiiiiiiiiii....statement poyo la ko ni....
oklah kalu xde...jangan la nk marah...lagipun saya kata..
iras-iras je kan...bukan sejebon...wakakakkakaka
tapi serius...cerita ni..sangat lah bagus..kalau di lihat dari sudut
pengajaran yang boleh kita ambik..dengan apa yang mereka tonjolkan..
dalam hubungan kekeluargaan...dalam kita nak buat keputusan...
macam-macam lagi lah....minat2 jugak kan...tapi ambik lah yang positif nye...
jangan nak tengok yang lawa ngn yang ensem je...haishhhh.....
tapi memang lawa2 orang korea ni kan...hahahahahhahahha
mesti ramai yang minat macam saya ni kan...hohoho...
jangan nak tipu eikkk.....okeh2....jangan bising2....minat dalam diam je ke...:P
xpelah..nk share gak la kan...nanti bila my son a.k.a si kecik baca bila dia dah besar...
barulah dia tahu...ohhh...ibu mint korea rupenya...
sekarang ni pun..kalau nampak je iklan cite korea..
mesti si kecik cakap...hah...cite ibu ni....kuikuikui...dah start faham apa yang ibu minat ye...
oklah...jauh plak peginye...saja nak cakap..saya minat cite korea..
sekian terima kasih....daaaaa
adios..x0x0
sangat suka pic ni...
antara drama korea yang terawal
dan memberi impak yang besar 
full house...ohh saya sangat suke..dan ringtone
msg saya masih gunakan lagi cite ini..
arrhhghhhhh...teringat memory dulu2
this is lovely in laws...best serius best


No comments:

Post a Comment