Tuesday 10 January 2012

lain yang dapat plak...!!

Kami hangout ke kb mall....
my hubby plan cari barang sikit...
ada la satu dua barang..
pusing punya pusing...x jumpa lagi...
kami kuar mlm lepas margrib..
tapi bagi saya..kuar malam ni..masa terhad sikit
sebab tup tap kul 8 br kuar kan...
sampai kat mall..pusing cr parking tengok2 dah kul 9 lebih..
last pusing2..lapor la plak..mengtekedarah dulu..
last2 dah pukul berapa...nk pusing2..semua kedai2 dah siap tarik pintu 
nak tutup...memang masa terhad je..saya lebih suke kuar lepas lunch.
...kalu pagi lagi bagus..masa banyak sikit nak soping..hehe..:P
tapi yang saya atau my hubby punya barang xde satu pun jumpa..
tapi yang si kecik pulak yang berjaya di rembat...
hihi..macam lama je tak beli barang kat dia..
walaupunn..........hakikatnya...
sandal untuk si kecik..
RM 20 sangat murah dah comfort bagi saya..
brand Axel...warna pun okey..
beli kasut cepat beno ketat nye...kalu sandal still leh ejas2...hehehe
xpelah...kami punye barang..bila2 boleh cari lagi...
my hubby tengah x sabar nk tunggu jersi yang di order..
tunggu jersi keeper kelantan...yang belum kuar lagi...
dan barang saya plak..xde lah yang spesifik..kalu ada yang berkenan
rembat je..hahahahahhaha..ni kau my hubbybaca ni...awal2 lagi nak zassss...
hahahahahahhahaha...masa dia beli jersi online hari tu..saya tanya lah 
berapa abang..? my hubby cakap adalah...saya intai lah..
then ckap kat dia..okey..ayg pun nak soping sebanyak tu jugak..
wkakakakakakakkaka.....jersi di beli dalam pound..dan bila di convert ke RM
memang berbaloi untuk saya soping...hehehe....dah set dah...my hubby cakap..
okey lah..okeylah...demi membahagiakan...eceh..ayat x tahan seyyhhhhhh
hehehe..melalut apa la...ok lah next time plak k..
take care uols semua..daaa
adios..x0x0

sudah bergori





No comments:

Post a Comment