Sunday, 15 January 2012

2...

kombinasi kami dua beranak..
suke sangat menjadikan si kecik mangsa 
ketika berposing..dan jelas..si kecik ni 
ambik gambar ngan ibu kerana paksa rela...
hahahaha....tengok saja pada ekspresi wajahnye
dah pandai ye..hehe..yelah dah besar...bila kita cakap senyum..senyum..
dia buat muka apa2 je...ishkk.hehe..xpelah..sebab budak2 buat muka 
gitu kan..kalu kite yang dah otai ni buat..memang kena kutuk la...

lihat pada reaksi wajah nye...:)
kan...see...
yang ni okey sikit...tapi style muncung kena tiru ibu..hehe
dengan ayah kena letak jugak lah...hehehe
dunia si kecik adalah dunia saya juga..kami kemana2 harus berdua
ke hulu ke hilir..dah tentu banyak dan di abadikan dalam bentuk pic
beterabur ayat ko...hahaha...AAK....hihihi...edit pic sikit..kapuhkan jadi dua
nanti kalu ade rezeki dapat adik..bertiga plak la...insyaAllah...
suke tengok pic je kan kadang2 bila kita blogwalking kt blog orang lain..hehe...
oklah...jangan cakap apa ok..semula la pulok..
daaa..adios..x0x0

2 comments: