Friday 13 January 2012

for fun and tak la kisah sangat kan

Banyak plak bila saya blogwalking...
here and there bercerita tentang i follow u..u follow i balik
ihiks...sama jugak dengan saya..mesti ayat tu jugak yang saya akan 
tinggal kat blog2 yang dah saya follow..sebagai tinggalkan jejak la konon...
then kalu bernasib baik..blog kita akan di follow balik kan..
tapi kalu followers dia dah ribu riban..memang kebarangkalian 
dia nk follow kite tu memang tipis la kan..
so baik lah follow blog yang baru2 nak mulakan hidup..sebab pemilik blog itu akan 
terharu sebab kita dah follow blog dia kan...so dengan cepat dan segera..dia akan 
follow blog kite balik..hehehehe...dah masa entry ni buat..followers saya..berapa..?
malau lah kan nak cakap..tapi seikhlas hati saya...saya sangat hargai mereka2 yang telah 
follow blog saya yang x seberapa ni..baca ke tak entry kita buat..xkisah lah kan..
bukan kita boleh paksa..dia dah follow tu pun dah cukup elok..
yelah entry apa yang ko buat nak minta orang baca kan...hehehe...
entry mengarut je hari2 update...boring lah orang nk baca...
walaweiiiii...saya berblog ni hanya suke2..kalau ada idea adalah entry baru..kalu xde...diam lah kejap
kalu ade isu2 yang serius perlu di ketengah kan..akan di publishkan...lagi pun saya kadang2 bimbang,,
sebab ada jugak dengan berblog kite pemilik blog boleh di saman...dan mendapat masalah lain..
haishhh..minta jauh lah kan...di tegaskan sekali lagi..blog ni hanya untuk suka2..hilangkan 
stress..untuk family tercinta..kawan2 yang follow...tu je lah tujuan...xde yang lain...
so kalu dah makin ramai yang follow itu adalah bonus..
dan saya tidak lah highlight kan link blog saya di mana2...walau pun di FB..
kalu pun di blog ni ada link ke fb saya..tapi tidak ramai yang tahu...
saya bukan apa..kadang2 kala malu je nk suruh orang open my blog..sebab bukan pandai pun 
hehehehe...begitulah lagi pun belum bersedia pun ye jugak...hehe
so buat blog..bacalah sendiri...hahahaha..pastu paksa my hubby baca...
ok point entry ni adalah..

* blog ni hanya untuk tujuan suka2..so entry pun tidak lah yang serius sangat
tak tahu lah on day kalau traffic dah naik leh buat duit ke dgn blog ni..haha
ni pun nak letak iklan pun x reti lagi...nak cari duit konon..pegi dahhh...:P

*kalau ada yang nk follow tu silakan..tinggal lah jejaak anda..insyaAllah
saya akan follow balik ok..dan saya amat hargai sapa2 yang dah ambik masa 
and follow pastu baca entry saya and pastu siap komen lagi..sangat2 terharu..serius...

*so jangan lah berharap saya akan mampu buat entry2 yang best2 okey..
so jangan jemu atau muak dengan blog saya ni...ni sebagai salah satu tempat memory untuk 
saya dan family saya..juga kawan2...boleh di review balik yang lepas2 kan..
itulah yang ingin saya sampai kan...tapi banyak melalut je kan..hihihi..
so ok lah..see u next entry daaa....
adios..x0x0

kredit pic untuk G

sewa pic ni dengan G...

2 comments:

  1. Nazifa, betul tu, dieyana setuju sangat.... dieyana akan follow blog seseorang apabila blog dia menarik/ada ilmu yang boleh diambil situ/seronok baca/dan sewaktu dgnnya. dan kalau orang folow kita, kita folow dia balik...sebagai menghargai mereka yang folow kita....

    ReplyDelete
  2. hai dieyana..betul kan..kita akan follow blog yg rs menarik dan berkaitan jugak la dengan dunia kita mcm blog mak2 ke..hehehe....then cepat2 akan follow blik lepas org lain follow kita blik..hehe

    ReplyDelete