Sunday 22 January 2012

Beribu batu jauhnya...

Dan begitu lah jauh nya...antara
saya dan my hubby..."bon voyage dear"
we love u so much...memang terasa sgt2 lah..
mungkin kali ni emosi tu lebih sikit sedihnye
sebab dengan keadaan saya yang ingin perhatian..eceheceh
nak manja2 la konon...pigidahh..hehe...
saya sibuk kan hari2 saya dengan buat kerja2 harian..
prepare jugak sikit2..untuk keadaa yang 9 bulan akan datang...
salah satu cara lah supaya kita tak teringat2 sgt kan..
dan salah satu yang bagus jugak ialah..shopping...wink
setakat ni saya tengah mengusha je dulu baju2 preggy yang comam2
hehehe...lagi pun recyle je lah jugak yang dulu2..
cuma tambah2 yang mana patut je la...
tapi tu lah..xleh nak layan sangat emosi di kala ni..
x buat keje la jawab dia...sedih je memanjang...
tapi apakan daya ku..bila mana..emosi mendahului yang lain..
abanggg....rindu kat abanggg sangat2...
jaga diri ye..kami selalu rindu kan abg...
dalam doa ayg sentiasa ada harapan untuk abg
oklah..entry muak la pulak...hehe..
okey2..nanti entry yang best2 je..okey..
daa..adios..x0x0...

sewa pic*

No comments:

Post a Comment