Monday 21 November 2011

Unknown....hello..hello..

Terpapar kat screen henpon saya yang canggih itu..
heheheh...'unknown'....tersangat hepi lorr...
yelah...selagi leh calling-calling..text msg..
selagi itu lah...kami mcm sedang di lamun cinta....
mesti tertunggu-tunggu msg dari si dia...
kalu dh habis waktu duty tu...mesti saya yang x sabar lebih..
hahahahahaha....dan semalam...dapat cakap 30 minit 
pun dah tersangat hepi okehhh...mcm2 la nk cite..itu ini..itu ini..
ohw...lepas semua yang terbuku di hati kan...walhal baru je seminggu..
banyak nye cite yang terPause...hehe..
nak buat mcm mn kan....begitu lah yang dapat saya 
katakan....hepi tersangat...nnti tunggu email je la..
sbb kalu dh x dapat calling-calling atau msg..
email plak la penghubung cinta jarak jauh kami...
ahaks...apa lah poyo sangat ayat tuh...
woittt...ramai lagi tau yang macam ko...xde lak nk bising...
erk..dah nak buat mcm mano...terima je lah kan..
style masing-masing kan derr....hehehehhehe...
saje je lah..entry ni nak cakap yang saya sangat hepi dan lega..
ni cerita-cerita banyak yang dah tersimpan kukuh...
tunggu my hubby calling or msg....hah..masa tu boleh lah kita cite kan...
ok lah..uols sekalian....jangan muak ok..ceritera cinta kami yang berbunga2 oked ni..
update bola la....kalu time2 mcm ni...cian my hubby sebab xleh tgk kan...
kalu dia ada ni...kecoh la umah jawab dia.....jangan la nak tanya apa2
kalau time tengah khusyuk tengok bola...nanti kena marah...
hehehehhehehe......nanti entry yang universal skit la saya buat....:P
daa....adios..xoxo....

No comments:

Post a Comment