Thursday 3 November 2011

Tidak perlu.....

Iya...tidak perlu untuk saya bersedih....kerana...
saya sudah lalui perkara ini hampir 4 tahun...dan hati ini seakan lali....
bohong kalau saya katakan...saya tidak bersedih....saya tidak hiba...
tapi saya perlu kuat...dan perlu juga lalui dengan redha...kerana ini cara kami mendapat 
rezeki....tuhan telah tetapkan...begini...jadi saya haruslah terima tanpa perlu
banyak rungutan.....sedih sangat..bila my hubby bagitahu..."abg dah nk kena on.."
ohw seperti ada suatu kuasa yang tiba-tiba datang pada ku....
seakan degup jantung terus berhenti berdenyut...walhal....khabaran seperti ini sudah biasa 
aku hadapi..selama saya menjadi suri hidupnya.....tapi jiwa ini tetap meratapi....
sabar lah hati....tenang lah jiwa....saya harus kuat untuk si kecik....
hiba bila tengok si kecik yang belum mengerti apa2...mungkin hanya berangggapan 
ayah akan pulang sehari dua lagi.....takpe sayang..ibu kan ada....
ayah pergi untuk mencari rezeki untuk kita....untuk masa depan kita sekeluarga...
kita doakan semoga ayah sentiasa di lindungi olehNya sentiasa.....
masa entry ini saya karangkan.....mengalir untaian jernih....walau 
perpisahan yang sementara...tapi hati kecil ini tetap pilu....
ya Allah...kuatkan semangat ku....lihat di sekeliling...ada insan yang senasib dengan kamu....
bersyukur lah....kerana pasti ada yang lebih menderita dari apa yang kamu rasa...
insyaAllah saya kuat untuk semua ini....saya kuat kerana ada nya si kecik dan adanya rahmat tuhan 
bersama saya....juga family yang sentiasa bersama saya.....
untuk abang....
"jaga diri elok-elok abang..ayang sentiasa doakan yang terbaik untuk abang...
dan ayang akan tunggu kepulangan abang...bila sampai waktunya...."
sayang abang sangat-sangat...Love u...
buat diri ku....
"kuatkan semangat.....ingat sesuatu yang indah....ini antara dugaan kecil tuhan beri
untuk saya sekeluarga..jadi segala-galanya..atas diri saya...jadi cekalkan hati untuk
hadapi semua ni.....saya pasti boleh.....dengan ada si kecik peneman setia..."
*sudah hampir 6 jam kami terpisah jarak..ohw...rindu nya*



selamat jalan ayah..moga semuanya selamat...
ibu yang emo masa ni...hermm


adios...xoxo........sedih....huwaaaaaaaa....





No comments:

Post a Comment