Friday 4 November 2011

Hari lahir dia dan aku....

My hubby 5 november dan saya 25 november....memang ada plan dari saya untuk buat something "surprise"... untuk my hubby..tapi tak de rezeki la....its ok...nanti my hubby balik...boleh buat lagi kan.....tapi sempat gak saya belikan kek kecik sehari before my hubby pegi keja....ok lah kan..at least dia tahu yang saya ingat...walau tidak tepat pada tarikh hari lahir nya.....*sedih la plak*.....
so buat suami ku.....Hepi besday abang.....semoga di panjang kan umur...dan di murahkan rezeki..dan di limpahi rahmatNya sentiasa....ayang sayang abang sampai syurga..insyaAllah.....i love u...
Ada rasa terkilan dalam hati ni....tapi tidak lah terlalu terbawa-bawa dek perasaan itu..mungkin lumrah wanita.. hatinya akan lebih gundah..untuk perkara-perkara seperti ini.....
xpelah.....walau pun tidak sempat untuk sambut bersama...ingatan seperti ini..sudah memadai....kerana kami pun tidak pernah menyambut sambutan hari lahir dalam erti kata sebenar....hanya bertukr2 ucapan2...kad pengganti diri dri saya...dan kiriman hadiah....hanya begitu....bagi saya cukup lah begitu....kalau ada rezeki....boleh di buat dengan sempurna....^____^....
Dan ucapan untuk aku...hihi...xpelah...simpan dalam hati....tunggu special wish from him lah nanti...lagipun lmbat lagi ye tak.....poyo je cakap awal.....haha...:P.....

p/s...masa entry ni dipublishkan..my hubby ada dengan kami..sebab ship delay....so opis bg blik raya dulu..syukur sgt ya Allah....sangat lah happy.....

special for u.....love u my dear....*pic from g*





No comments:

Post a Comment