Friday 11 November 2011

Pagi raya kami.....

Selamat hari raya qurban untuk semua....
Dan saya sangat bersyukur kerana masih lagi di beri peluang
untuk beraya bersama suami tersayang......rezeki saya dan si kecik..
Yelah di sebabkan...raya qurban kali ni...cuti bagi mereka 
yang bekerja tidak lah panjang...budak-budak sekolah pun
tidak dapat cuti yang panjang..jadi my sibings..tak semua dapat balik..
just my sister yang duk kemaman tu balik dan ada kat umah..
tapi pada pagi raya tu..kami raya di kota bharu dulu....
petang skit baru kami pulang ke rumah my parents...
pagi raya tu kami sebelum ke tempat sembelihan...
kami tetiba dapat idea..jom buat posing raya..
my hubby la punye idea..saya ikut kan je...hiks...
round bandar kb....kalu port baik...taman tengku anis...
tutup plak...ada plak tutup...xpelah..
kami pusing-pusing lagi....so kami decide ke tepi sungai..
ok lah not bad....snap 2,3 pic kat situ...
pastu kami lepak dekat 'padnag beng'....
dah posing bagai.....my hubby hantar saya dan si kecik balik..
pastu baru dia ke tmpt daging.....hehehe..

kami.....
post kami.....nnti saya akan rindu dia selalu...
anak yg macho...ibu yg sweet.....hahahahahhaha......padang ni dekat je ngan umah saya....
model maskulin.....berhari raya..hehehe.

macam ayah ke macam ibu ni.....*psst mcm ibu kan....:P*
sedang berkonfrontasi ni........

pic solo harus ada....
bunga yg merah....awal pagi kan....tapi peluh menitik...

so ni lah aktivi kami pada pagi raya qurban hri tu.....hermmm actually masa  buat entry ni...
my hubby dah ready nk g keja blik..lepas dapat cuti jap untuk raya...
nak start sedih balik ni.....huhuhu.....ya Allah..kuatkan semangat saya ya Allah....
ok lah...see u next entry okeh....doakan kami akan ok...
tapi saya sedih la.....daaaaaa.....adios...xoxo











No comments:

Post a Comment