Sunday 27 November 2011

sesi femes AMOS pun bermula...

Selepas hampir 15 hari dapat bersms........
dapat bercalling-calling bagai...
akhirnya...sesi femes AMOS pun bermula...
hehehehe...ni sebenarnya sesi email
saya dan my hubby...
sistem sana menggunakan sistem AMOs..
apa benda tu saya sendiri pun x tahu..
janji..saya dapat email dari my hubby kan..
my hubby cakap diaorang kena rough sea....
dah start pening2 lalat je....kalau saya kena dlu...
mmg flat la jawab dia....xpelah....saya tahu my hubby boleh...go...go..go
hahahahah...mcm tgk bola je....:P
dan insyaAllah.."She" dan crew akan menuju lagi hampir dengan saya...
weeeeeee..sangat suke okehhh....dapat la
menopap kasih sayang banyak2..heheheheh
ni entry rindu-rinduan lagi lah nmpaknye....
sebab ade blog kawan saya tu dah berjangkit 
entry rindu-rinduan dengan saya...(mok tie dio)
hahahahahha...jgn marah ye geng...wakakakakkaka...
xpelah kan..kat mn lagi nk luah...kt blog kite je la yang boleh...
semoga perjalanan "She" yang membawa my hubby and the geng..
akan selamat sampai ke destinasi..insyaAllah..amin...
ok lah...daaa....nanti saya update lagi ok....
daaaaa.......adios..x0x0...

wow byk nye email....hehehe....*sewa pic jap*
kalo lah mcm ni send email....fengsan
la mak jemah..hahahaha...*S.P.G*
aduhaiiii nye pun..hehe...*S.P.G*



No comments:

Post a Comment