Thursday 24 November 2011

Cuak la plak....huhu

hey everybody.....
just quick update je ni...
saya cuak sebab...bila kite berblog ni...
ada pihak2 yg cuba...berniat tidak baik pada blog kitakan...
cth mcm copy gmb ke...komen apa2 ntah kan..
ni bukan lah terkena pada diri saya sendiri..
tapi terjadi pada org2 yg hampir dgn saya...
dan mereka juga mempunyai blog...
mugkin bagi mereka yang sudah lama
berkecimpung dalam dunia pemblogkan ni..
benda ni dah lali...dan sudah pun membuat sesuatu mcm security la..
ntah saya pun x pandai...anak saudara saya sendiri dh kena.
so dia ingt kan saya lah juga..supaya berhati2...buat lah apa saja..
asalkan blog kita selamat..banyak cara katanya...cth..bila org try nk copy...
tetiba kuar kotak...tulis.."no..no..no..xleh copy..sowy.."
gitu ke..atau mcm2 lahlagi cara...perlulah di explore lagi...
ni saya ingatkan untuk diri saya sendiri dan uols semua...
ade gak blog kwn saya yg terkena..di mana gmb anak2 nye diambil..
walaupun..tiada entry kita yg kite buat boleh menyakitkan hati pihak lain...
atau entry2 nk menunjuk2 ke...tapi mana lah tahu..ada gak yang dengki..nauzubillah...
so erlulah juga buat sesuatu signature kat picture ke..atau sebagainya...
kalau yang ada idea security yg lain..leh share..dengan saya yg setahun jambu ni...
bukan setahun jagung..ahhahahahhaha.....
kalau ada yang kata...delete je la..blog ko tuh....huh...sayang la plak kann..
hehehhe...walau pun xde apa2..walaupun memang sah2..xkan menang award....blog terchantek..
mak sayang tau nyah....hehehehehehe..cuma saya cuba berhati-hati apa yang boleh
kalau lah nk pilih readers...nnti x naik lah jumlah followers saya itu..
sekarang ni pun...dok angka tu je la...bila la...nk sejuta followers saya tu ye....
hahahahhahahhahahaha....ya ampun..melalut-lalut sampai ke hong kong..hihi
oklah...uols semua...just share2 okeh...kalau lah yg dh tahu tu...
bagi tahu lah saya jugak...huhu...
oklah..daaaa.....adios..x0x0...

No comments:

Post a Comment