Friday 4 November 2011

khazanah....aku dan dia...

Bukan khazanah purba kala la...
ni antara barang berharga antara saya dan dia la...
masa ni...first besday dia....setelah bergelar suami... 
ketika ni jugak saya ikut my hubby keja..bon voyage...
saya buat sendiri kad ni......cari barang-barang..
recycle...habis majalah atas kapal tu..saya gunting..kihkih..
dan saya letak dalam poket coverall keja dia...
terkejut sangat my hubby masa tuh...and terharu.....
saya lah yang paling hepi...sebab buat dia terharu kan....
actually..my hubby yang jumpa kad ni...dalam beg yang dia usung bila nak naik kapal
Masa jumpa kad..my hubby kemas-kemas barang yang dia nak bawak..
then terus datang n give me big hug...saya pelik gak la...
rupanya my hubby jumpa kad ni....hehe...sweet je kan...:P
my hubby cakap....thanks ayang..sebab sudi jadi separuh dari abang..
ohw..sungguh terharu okeh....hehehe....
ok lah....xmo..tulis panjang-panjang la...
*teringat kat hubby masa ni*


DIY....hehe...
isi dalam.......baca jangan x baca..haha..:P
zoom kat date tu ye 05112007





p/s....my hubby balik umah jap...nk raya..lepas raya baru pegi balik...best..best...adios..xoxo

No comments:

Post a Comment