Sunday 13 November 2011

Bermula hari ini...dan seterusnya....

Untuk hari ni dan seterusnya.......
13112011..my hubby dah pun selamat sampai...
demi mencari rezeki untuk kami sekeluaga...
jadi tinggal lah saya dan si kecik....hanya berdua di vila mini kami..
tapi untuk hari ini....my parents teman kat airport tadi...
sebab awal pagi sangat kan....
then balik umah saya jap...ambik barang-barang.....
terus balik kampung PP....
si kecik naik kereta my parents..
so saya drive sensorang....ngantuk sebab bangun pagi...
drive pun macam angau je..teringat kat cik abang sayang...
sebab kalau balik kampung...lalu jalan yang sama...
my hubby yang drive...kali ni..sunyi je...dah tu drive sorang-sorang..
kalau ada hero kecik tu..tak la boring sangat kan...
otw tu senyum sorang-sorang je....
hermmmm......xpelah...wahai latifah yahya...
sabau ye....bukan nye tak biasa lalui benda macam ni kan...
jangan nak emo lebih wokehh....hihi....
sekejap je pun masa berlalu....
so plan tu esok2..nk blik la plak umah kt kb...
nk jenguk pokok-pokok bunga siram mana yang patut kan..
saya pun xde la lama2 kat umah my parents...
awal-awal ni je la kot..pasni dah kena buat macam biasa..
tapi bila duk kampung ni..memang sesi menternak lemak tepu
jela kerja nya..hihi...
ok lah.....apa lah yang mak nenek ni bebelkan...
saja je la uols...hilangkan gundah gulana je...
harap2 cepat2 okeh emosi saya ni...
nanti kita sambung cite hepi2 skit ye...
ni layan cite sedih pilu milu dulu okeh....hehehehhe.....
daaaaaaa............see u next bebels....:P
RINDU dia......
adios..xoxo




No comments:

Post a Comment