Sunday 23 October 2011

Travel log naik train....hehe

Konon mcm pegi mn kan..smpai nk buat travel punye entry.....
hihihi......xpela......dah tentu2..kite x g holiday jauh2 kan.....so buat je la kronologi naik train tu..mcm travel..hehe...actually saya dan my hubby ajak si kecik kami naik train...so saya nak share je la...kat blog yg saya ade ni.....tujuan untuk tatapan si kecik..bila dia besar nnti...he can smile while read this blog...coz his parent do everything...event nk naik train pun buat entry kannn...haha...supaya dia rasa special nye jadi anak ayah n ibu...sememangnya..anak saya belum pernah lagi di ajak menaiki train..so dah alang2 ada kt kl kan...
saya dan my hubby plan la....nk tgk mcm mn excited nye dia....
kami start naik kat stesen komuter bank negara...terus ke kl sentral...tukar train kat situ...
dan terus ke midvalley....saja nk share dengan uols ok...tgk gmb2 yg di snap semasa kejadian...
si kecik sgt excited dengan pengalaman baru ni...

jalan ngn ayah....
one by one...

ni keja ibu la...hihi....asyik suh anak posing je...:P


tunggu train....excited sgt...

kihkih.......posing tu wajib hokehhh.....haha
dalam train....tgk muke excited dia..hihi

kihkih.....tgh bc stesyen apa lepas ni ke tu....


Good experience untuk si kecik dan kami la jugak.....xde la susah nk bwk anak naik train..walau dengan stroller bagai....cuma perlulah kerjasama kan...hehe.....kalu sensorang..susah la.....tapi kalu berdua je mungkin boleh....jangan la bwk keta dia plak..memang x dapek den nak nolong.....hehehehehe.....oklah.....so boleh la sape2 yg nk try bwk anak2 uols naik benda ni.... cit..ayat mcm la org lain x penah bwk kan....yelah..yelah....saya lah yg jakun...xpelah kan...ni just nk share....tidak ada unsur2 lain hokehhhhh..........daaa......adios...x0x0

No comments:

Post a Comment