Friday 7 October 2011

No more follow-up...alhamdulillah...

Syukur sangat pada Mu ya Allah...ni berkaitan dengan entry yang saya bawa sikecik jumpa pakar hidung hari tu kan...so lepas tu ada follow up lagi...bila kami bawa jumpa doktor tu...dan dia check..everythings ok...ohw..saya sangat lega...begitu jugak my hubby...nothing serius...hanya simpton biasa untuk kanak-kanak seusia dia...

Jelas dan ringkas....tapi saya meminta doktor Shah, merujuk si kecik kami kepada doktor pakar kanak-kanak untuk masalah yg rutin dr kecik....dia sgt lah senang untuk vomit..bimbang kerana kadang kala di luar kawalan kalu dah start muntah..hati ibu ini bimbang...walau pun dari pembacaan saya di buku2 tentang ilmu anak2..dan dari ilmu2 yg di perolehi dari apa yg di google...ini antara perkara biasa dalam proses pembesaran kanak-kanak. Tapi biarlah saya dgr dari mereka yg pakar.....setelah di bincang...di tanya itu dan ini...di lihat dari sudut si kecik plak...di check sana..di check sini.....tiada apa yang perlu puan risaukan..anak puan sihat dengan jayanya.. itulah ayat mahal dari doktor yang mampu buat saya tersenyum....dan doktor katakan..itu antara cara anak saya menolak apa yang tidak inginkan....dan dengan peningkatan usia..pasti simpton itu akan hilang dengan sendirinya.....berharap itu lah juga untuk si kecik....saya harus percaya dan yakin dengan apa yg telah doktor katakan...kerana dia telah banyak pengalaman berdepan dengan masalah kanak-kanak...

Sungguh saya teramat lega....teramat syukur....so..no more follow up lagi...dengan doktor pakar hidung begitu jua dengan doktor pakar kanak-kanak...tapi pesanan akhir sebelum kami pulang....kalau ada apa2...terus lah datang berjumpa dengan saya....insyaAllah doktor.....berharap tiada lagi siri ulangan tentang kesihatan si kecik..kerana hati ibu ini akan di saluti kerisauan yang amat dalam kalu melibatkan si kecik....doa ibu sentiasa berharap kamu di beri kesihatan dariNya....insyaAllah.....Love u my dear...be a good boy k...!!

ok lah...next entry lak ye...love uols....daaa........adios..x0x0

sihat dengan jayanya.....insyaAllah...

ketika menunggu turn...
hilangkan borink...
opis doktor yg sgtlah chantek okehh...
*kami baru je blik dr kuantan..enrty lain la psl jalan-jalan selsai keja bukan mkn angin....huhu*

No comments:

Post a Comment