Monday 10 October 2011

Adakah saya kelihatan kurus....sekian....

Ohw....lihat pada picture di bawah....
adakah sy kelihatan kurus..atau hanya biasan cermin....
saya sguh teruja melihat picture ini...
atau my hubby sudah buat super impose..hahahhahaha
sebabkan terlampau nk turunkan berat badan..sampaikan..tgk gmb sendiri pun..mcm tgk pic ratu cantik...
hehe...dah tu...kalu diri sendiri x teruja..sape lagi kan...*my soami sudah tentu lah..:P*
smapi buat entry tuh....melampau kau nyah....xpelah....sebagai semangat tuk saya jugak ni..dan kwn2 yg tgh dlm misi turunkan berat bdn...kalu nk cite tip ke menu ke..xyah la kot..sbb sama je pun..yg mcm org lain mkn atau amalkan...tapi kalu ada masa lebih..bersenam....hehehe..pandai ckp org kan..saya sendiri..xbuat pun....
hehehehe...xde amalkan ubat apa...tapi semangat yg berkobar2..dan jiwa yg kental...
tapi jangan tertipu dgn pic...ini hnya tempelan..utk entry ni hahaha...sebenarnya saya masih lagi budak demokkkk yang kuat mkn............waaaaaaaaaa...nk kurus.....tulun..tulun......dushhh..dushhh....

haha...jgn tertipu..ini hanya CGI teknik...hahahahha
dok tgk org je ambik pic mcmni kan....saya pun nk try gak la..
hahahahhahhaha...
Dan picture haruslah besar kan....supaya terang dan jelas.....hehe...
adios...xoxo

No comments:

Post a Comment