Monday 3 October 2011

Kenapa saya menulis blog.....why..why..why....!!!

kenapa saya menulis blog..?
banyak yg boleh menjadi sebab sebenarnya...niat sudah lama ada..tapi 
kadang kala di halang oleh akal fikiran yg menyatakan boleh kah aku menjadi blogger yg tegar...
yang sentiasa menghapdate blog nye dgn cerita2 yg best..akan ada ke org yg nk bc blog saya nnti..
mcm2 yg bermain di fikiran ku ini....hehe...
dan bila tetiba anak sedara saya telah secara tidak sengaja mengajar saya how to create blog..
maka bermulalah...kisah hidup ku sebagai penulis blog...hahhahahaha...mcm la best sgt blog saya ni kan..
bagi saya...blog ni antara tempat kita boleh :-

 *berkongsi kisah hidup,susah senang,sedih gembira kita dgn sape2 yg bc blog ni kan*
*menjadi tempat kita meluahkan perasaan kita juga..seakan diari digital la bg saya*
*berkongsi pendapat, ilmu cetek yg kita ada untuk manfaat bersama*
*boleh satukan cerita2 as a wife,as a mother,as a friend dan dpt di baca oleh mereka2 yg sepatutnya*
(terutamanya my son and my hubby la) supaya mereka mengerti apa2 yg saya lalui tika bersama mereka
*terapi setelah seharian dengan tugas sebagai suri rumah sepenuh masa*
*berkongsi ilmu yg bermanfaat tentang dunia dan akhirat sekaligus menjadikan saya hamba yg lebih baik insyaAllah*

kalu nk di ikutkan byk alasan lagi yg boleh di bagi..tapi pada hakikatnya..saya berblog tidak dengan tujuan berharap ada yg baca..tapi alhamdulillah hingga sekarang sudah ada yg menjadi followers saya.. syukur kerana menjadi blog yg saya tulis ni...saya juga berharap akan ada byk lagi mereka yg sudi bc blog sy ni..mereka juga menjadi penguat untuk saya terus menulis,menulis dan menulis....
jgn ada yg serik untuk terus membaca entry2 yg saya publish terus nnti..
hakikatnya blog sudah menjadi sebahagian dari masa sy...harus di buka dan di baca walau tanpa entry baru..
blog2 yg sy follow juga wajib untuk sy jengah,walau sebentar..harus..kerana apa yg mereka tulis itu ilmu untuk saya, kerana pengalaman yg org lain lalui hanya boleh di baca melalui luahan..kita tidak akan mampu lalui sama seperti yg mereka lalui...ok lah uols..lot of love..nnti saya share lagi k...
adios..xoxo


sewa pic jap cik google..


No comments:

Post a Comment