Saturday 22 October 2011

outstation....

Tajuk mcmla saya ni memegang jawatan besar kan..padahal....dok umah je pun...hikhikhik..xpelah kan... xkan la kalu saya x keje xleh nk letak tajuk cenggitu plak...nak jugak saya pun...kuikuikui.....
betul apa..memang saya dan 2 hero saya ke luar daerah...outstation la tuh.....kami satu family..ke kuala lumpur.. kamikan dari kota bharu...kalu yang dh duk kl tuh..xde la nk buat entry mcm saya ni kan....
kami gerak dari Kb pagi isnin..jam 5 pagi korang...ulang suara 5 pagi...dah la tido kul 12..mlm tuh...bgun kul 3 pagi..mau x mamai ibu....ayah pun mcm tu jugak lah...termasuk lah si kecik tuh......xpelah....kami gerak awal sebab nk kejar masa...my hubby target sampai awal..dia nk cargasssss ke opis lak....takut x sempat kan...
kami sampai jam 11 pagi kat hotel...tapi xde bilik kosong lagi...hurmmm......so my hubby decide g mkn dulu la.. kat area medan mara...saya ok je..memang tengah lapar yg amat...kesian si kecik dah melepek...dah la bgun pagi...saya pun jugak..sebab start raub..saya drive smpai kl...coz my hubby dh mengantuk sangat...apa lagi..sedaplah saya meleper...tunggangan my hubby itu..hahahahhaha....tuan tido kat sebelah..sambil di temani ngomelan si kecik....berdezupp...saya bawak....wakakakakakkaka...........
dah selesai makan...baru masuk hotel...my hubby siap2..terus ke opis...saya dan sikecik lepak kat bilik je la..smbil ibu berblogging....si kecik....tido..krohh..krohhh.....senang hati ibu...lalalallalalal......
hehehe....dah plan nk bawak si kecik ni naik....LRT....yelah..kat kb mana ada benda alah tu kan...so dah alang2..kat kl ni..boleh la ajak anak i naik benda tuh....tapi x tahu lagi bile..sbb kena my hubby setel keja dulu la...tapi xtahu lah..kalu saya berani bwk sensorang hero kecik saya ni jln2...itu pun kalu my hubby kasi la kan....ok lah...layan la pic kitaorg skit2 ni dulu.....nnti byk lagi k..akan menyusul....eceheceh..xtahan je ayat tu kan....pedulik.....hahahhahahaha...........xsuka xpelah kan....sapa lah saya ni..blog ni pun baru 12org followers..sedihhh...bila nk ramai yg klik as a followers.....sabar je la..hehehe...:P......just watch it....
daaaaaa.........

br smpai ni...mkn dulu..lapooooo....muka pun dh selebet..
wehooooo...mandi....rehatkn badan..
jenjalan kaki je..hiks
sesi mengkopakkan ayah...hiks
kat mid valey...dapat cd ayah belanja...

adios..x0x0

No comments:

Post a Comment