Sunday 30 October 2011

Memori daun pisang gituw.....

Nothing at all....dengan tajuk entry ni....just biarkan gambar bercerita...hihi.....no lah....saya tetiba teringat zaman mula2 kawen dulu.....before kawen..saya memang bekerja....dan sebulan before kawen..my hubby dah keluarkan surat arahan..supaya saya resign....ohw...memang lah sedih kan.....masa tuh dah hampir setahun saya bekerja..tapi nk buat mcmmn....sebab hubby punye plan...saya akan ikut dia after kawen nnti.....
Dan rezeki saya...selepas 2 month kawen....saya dapat ikut my hubby g keja...sungguh teruja.....selama hampir 6 bulan saya ikut my hubby ke sana..ke mari.....dah mcm crew jugak pom.....hehe....dan kami balik dengan berita gumbira iaitu saya pregnant kan si kecik ...syulkur alhamdulillah.....with love my dear...ok meh saya kongsi memori daun pisang dengan my hubby....*just share happy moment ye*......sekarang pun makin byk hepi moment...ni cite awal2 kami kawen la....hiks..
Pasir gudang -->China-->korea-->taiwan-->Mesir-->Pakistan-->india-->Singapore-->Indonesia-->Sabah
Semua tempat pun saya turun..cuma kat india je tak..sbb my hubby sibuk....layan pic je la...hehe

korea...
ulsan..korea..first time masuk sini...selama 6 bulan...2,3 kali jugak masuk sini
best soping kat sini...hehe

and the geng...kalu ade yg uols kenal...bg th la..hehe...
ningbo china...chubby me...hehe
lawa kan bunga tulip kt belakang tuh..pic x terang sgt...camera x canggih lg..hehe.
at china
egypt...nil river..
mesir...xde la panas...ingt cuaca kat sana panas...
pyramid session...hehe...naik unta..best ...
by group naik unta....hehe
wif unta....nak naik mmg mencabar la.....hehe..nasib ada driver...hiiii
mesir..masa nk saya dh mula pening..sbb kuar xmkn apa pun lagi..
tp still kuatkan...habiskan trip gak..rugi wooo....hehe
sentosa island..singapore...masa ni xde lagi USS..kalu x..dah byk la pic g sana..hehe
HRC...^_^..pic ni ambik masa kitaorg honeymoon pusing
satu malaysia...hehe...
bon voyage...really miss this time...nk follow hubby balik la..
bwk si kecik..pengsan la ibu...sbb si kecik borink ats tu...

kat indon...masakan padang....zaman muda2..auwwww...
hehe....antara koleksi yg masih tersimpan kukuh dlm simpanan saya la...ada byk lagi...tapi xkan nk letak semua kot....nnti jadi travel log plak kan....betul ke saya tulis tu....xpelah kan..apa2 jelah.....saja saya nk share..sbb bila kita dah ada blog sendir kan...boleh lah kita rakamkan apa saja cite yg berkaitan dengan kita dlm blog ni...sbb one day...my son akn tgk balik....my hubby akan bc blik.....and we can smile together... really...please everyone...please appreciate masa2 berharga dengan org yg kita sayang.......hargai mereka.. oklah .....see next entry tau....love u ols....daaaaaaaa...............adios..x0x0.....

No comments:

Post a Comment