Saturday 10 September 2011

suap sendiri..habis pulak tu....

hari sabtu yg mendung di bumi kota bharu...syahdu je rasa...hehehehe...dh semalam tetiba my kuzen msg n mintak tlg belikan rempah yg pelbagai..nk bukak restoran agaknya...rempah kuzi la..gulai darat la..dan ada 2,3 jenis lagi... aku pun plan awl2 pg la..pegi cr kt psr beso ct khadijah....siap punye siap...alih2 kul 10 jugak kitaorg kuar umah...lepas dpt parking dkt dgn pasar....aku sorang je la msuk cr apa yg nak...lepas tu my hubby ngn si kecik lepas dekat McD..ok lah..aku niat nk setel semua hr ni jugak...coz malas nk kuar lagi...lepas dh beli semua brg tu....kena cr kotak plak...alhamdullillah...dpt jugak aku mencari kotak...setel semua..balut..tulis alamat bagai... terus je aku pos..setel brg yg org kirim kan...senang hati aku...pasni my hubby ajak g kb mall..ada la tu yg dia nk..aku ok je la...ya ampun..ramainya manusia..aku terlupa..yg hr ni hr sabtu..kat sini kan weekend..ohh aku sudah terlupa hr...date pun aku lupa..almaklumlah...x keja kan..duk umah..xde lah nk tgk date ke apa... ade ke mcm tu ye...hehehe...lepak2 mkn2 semua....aku ngn hubby decide lepak2 mkn kt chicken rice shop la... so order kan sikecik set untuk kids...satu set nasi ayam...bila menu smpai...sikecik nk suap sendiri...nk mkn sendiri....aku x berapa nk bg..coz..takut kena bj..aku la yg nnti kena menyental...tp takut tetiba dtg angin kus-kus plak...bising st kb mall nnti ...ok lah ibu setuju wahai anakanda... apa lagi... mkn la si kecik dgn seleranya....uols tahu..hbs st set ns ayam tu....rupanya nk mkn sendiri ye nak ye..ok la next time ibu bg mkn sendiri..kalu dpt hbs st set ns ni...senang ht ibu.....bagus betul ank ibu ni....ibu pun dpt mkn dgn senang hati....hahahhahahaha......ibu dpt mkn dgn lahapnya...teruk no.......:P...adios..xoxo

set untuk kami..
sikecik punye menu..for kids..
licin..
x sabo nk nyum2 yg ni plak....


No comments:

Post a Comment