Sunday 11 September 2011

simple pun wokehhhhh.......

xtahulah tajuk sesuai ke tak kan..^_^..bgun lepas subuh..siap mandi semua...my hubby ngn si kecik sedap lagi membuta...xpelah...aku ingt nk jemur kain...tp hujan renyai2...potong betul la...so teruskan plan asal... aku plan nk buat kek coklat hr ni..sj ...hilang kan kempunan sbb raya hr tu x sempat nk buat kan...so cargasssss pagi2 aku dh keluarkan bhn2 apa yg ptt.....tetiba si kecik bgun..setel dia dulu la....lepas tu..ayah yg jd pengasuh.. buat lah aku dgn bersungguhnya....hahahhahaha...sedap ke idok belakang kira  kan..jnji buat...apa org ckp..practice make perfect..huhu..iyolah kan.....hajat nk bg kt jiran skit...kalu x bg pun...x terhabis rs kami anak beranak..boleh la aku share kan dgn jiran aku...midah..ngn makcik jah....sebelah umah..n depan umah...jiran lain xde org kt umah..semua kije...huhu
dah siap kek coklat....misi seterusnya ialah..masal tuk lunch plak la...yg aku pikir..just yg simple2 je... ayam masak sambal masam2 manis...sup sayur..sambal belacan..ikan kering..oklah..my hubby jenis yg simple je.. so senang skit....xleh msk byk2 coz x habsi nnti mmbazir...dah siap n boleh di hidangkan....

kek coklat...*_^
sup sayur...sayur akn dimasukkan bila nk mkn..
sbb xnak lecur sgt...
ayam sambal masam2 manis..
adios..xoxo


No comments:

Post a Comment