Thursday 22 September 2011

Makin cinta pd dia.....:)

I love u...really..really..dan saya tujukan this entry special for my hubby...
dan saya sgt bertuah kerana memiliki dia..dan menjadi sebahagian dari hidup dia..
kerana saya punya prinsip..
" Apa jua yg hadir dlm hidup kita, adalah yg terbaik untuk kita, belajar terima dan menerima.."
begitu lah antara kami...no body perfect right...so kalau dia boleh terima 
kekurangan kita, apatah lagi kita sebagai seorang isteri..terima seadanya..dan blended all the things
sekali..mesti jadi sedap....sure dan pasti...
Dia seorang suami yang :
           *Boleh memasak untuk family* walau jrg2 hehe
                           *pasti akan cuba memenuhi kehendak kami* lebih2nya saya punya lah..:P
*seorang yg penyayang pd family*
*dan sgt perfect di mata syg*
*menjadi kwn yg terbaik*
*sentiasa mendidik saya ke arah menjadi hambaNya yg lebih baik*
Dan semua yg ada pd dia...dan juga seorang ank yg sgt2 taat kpd ibu nya... kan syurga dibwh tapak kami ibu..itu yg selalu my hubby katakan pd saya.. ^__________^saya terima dgn hati terbuka
kerana abah saya pernah ckp...
bila seorang ank lelaki yg taat pd ibunya...pasti dia akan menjadi suami yg baik untuk isterinya..
walau pun byk yg kita dgr cerita suami yg lebih kan ibu nya dr family...
tiap apa yg kita lalui tdk akan sm dgn yg org lain rasa dan pikir...
tapi apa yg ingin saya katakan...saya amat bersyukur sgn apa yg tuhan telah kurniakan untuk saya..
*ayg syg abg sgt2...*
and now saya ada dia dan si kecik kami...lengkap putaran hidup..
berharap akan di kurniakan zuriat lagi...berdoa memohon untuk Tuhan permudahkan segalanya...
insyaAllah...amin...

LOVE U...and ur hair too..hehe
^___^
our first Eid bertiga...
hingga syurga..insyaAllah....

adios..xoxo

No comments:

Post a Comment