Thursday 8 September 2011

selapas raya....

setelah seminngu selepas ry...baru lah aku baru dpt kemas semua brg2 yg bwk blik dr kampung...
bukan apa..aku plak lepas ry demam..hermmmm...mmg x larat betul nk setel semua sekali gus..

slot pertama untuk koleksi kasut..hermm semua ni dh x muat
tgu untuk adik plak pakai..hehe

slot kedua..untuk bj baru yg dh xde tmpt nk sangkut...
ni byk lagi yg ada...adoiyaiiiii

slot ketiga..bj basahan..bj tido..yg belakang2 tu xnmpak..

pndangandr bwh..hermmm...pemandangan yg x berapa nk lawa..

ada yg skit2 hubby aku dh kemas kan..tp adalagi la...terutama bj lah...so bila td kemas bj si kecik ni.. ya ampun tgk almari bj dia..penuh...mn nk letak kalo beli lagi..tp kalu x beli xkn nk tgk anak pakai bj ketak...mcm barut nangka kan..budak tgh nk besar..cpt tul bj jd ketat..haishhhhhhhh......pening kepala aku pikir..ni belum ada adik lagi kan...mn nk letak la...bj2 yg byk...alahaiiii....yg koleksi ank org lain lagi byk..ni pun aku nk kecoh....apa2 je lah.....nnti kena tempah almari lagi la...ni yg ada pun..tempah..ikut saiz tmpt nk letak....dushhhh..ats dahi sekali..pening aku...heheheheh.....

No comments:

Post a Comment