Sunday 11 September 2011

Malu...&...sedap...!!

^_*...bukan apa lah kan...sebab tajuk tu..aku sendiri bila ingt, tergelak sorang je....al-kisahnya..si kecik aku.. nadzif yg kitaorg panggil..atau dhamir kalu nenek yg pagil..telah tersalah org..masa kitaorg lepak kat tuti fritu ptg td....aku punyalah nk tergolek dong..uols...hahahhahahha...bila smpai je kt situ...org xde la ramai sgt.. paham2 jela kan.....first time masuk tuti fruti..aku n my hubby...dok tolak..ayg la pegi ambik...abg la pegi ambik..ko tolak aku..aku tolak ko...dgn x semena2..si kecik..lepaskan tgn yg di pimpim oleh ayahnya..terus menonong je pegi ke sorang aweks n the geng..aku tgk pun tercengang..aikkk...ank ibu ni..salah org ke.....mmg masa tu aku duk terkebelakang skit dr pandangan dia...lepas dia pusing tgk aku ngn my hubby duk tgk kt dia..terus dia lari dapat kan aku....hehehhee....malu la tu....aweks tu pun gelak je....nape nak oiiii....boleh salah org...nadzif tgk akak tu..sama gebu dgn ibu ke...ahaks....bila tny..nape syg salah org..dia jwb....nmpk mcm ibu...adohaiiiiii...xpelah.. nk buat mcm mn kan.....ibu ni kecik sgt nak ye..kihkih.....
habis cite bab salah org..masuk bab mamam aiskrim ni kan...try la mcm2 perisa...ok la jugak... bila smpai bab bayar..hambik ko...mkn aiskrim 3 org..smpai 46 hinggit...xpelah kan bukan selalu..kalu g mkn higen das*betul ke eja tu* pun cenggitu gak harga nya..nak sedap hati...ayat.."bukan selalu" akan keluar dari mulut kami...kuikuikui....so puas hati lah..dpt gak mkn...maybe..lmbt lagi la kot..nak rasa blik...at least kalo org tnya.. dh penah masuk tuti fruti..dgn bangganya aku jwb..dahhhh.......^_^...

nyumi.....


khusuk....

No comments:

Post a Comment