Tuesday 20 September 2011

Heaven duk kampung......

Biasanye...weekend kami akan blik umh parents aku la...actually bila2 pun boleh blik..
sebab my hubby masih dlm cuti kan..dan aku mmg cuti sepjg tahun....hehe..
tapi tetap kena ada plan la jugak..walaupun sebenarnya..hny 45 minit perjalanan dah boleh 
smpai kt kampung.....tapi betul la...bila dpt blik kampung..mmg heaven 
betul...xtahu lah...aku rasa ramai yg mcm aku...spt apa yg aku rasa..
ma kita akan masak *hepi kite xyah masak..hehe*
boleh hirup fresh air *boleh lepak2 xyah kemas umah*
duk lepak ngn family smbil chit chat *boleh duk nganga depan tv lama2*
mcm2 lagi la...waluapun just 2,3 mlm kan...mmg best...2,3 minggu lagi kami akan blik plak..
begitulah..seterusnya..ada luang my parents akan menjenguk kami plak..kalo kebetulan mereka ke daerah kami ats urusan..terus singgah ke teratak chumel kami....
sungguh gumbira...ohh..nak duk lama2 leh x?


jemput bilis..mkn kt balkoni luar umah....
mmg ummphh la
bangun pg..terus lepak luar dgn tokku
bc paper..hehe..maaf ye..abah aku sensor skit..:P
khusyuk beno..
ini yg paling aku suke..bila nk blik kb..
ada bekal..means aku x yah masak...
tangkayu ma..suke2...hahaha..:P

adios..xoxo





No comments:

Post a Comment