Sunday 4 September 2011

separuh dari saya ialah............?

dh hmpir 4 thn kami mendirikan rumahtangga..byk yg dilalui.....byk juga mengajar kps kami erti hidup yg perku dilalui....adakal suka..adakala duka...begitu lah seterusnya....kalo yg duka tu..ada cr yg perlu kite lalui..
dan ada cr juga untuk kite tempuhi untuk perkara yg gumbira....aduhhhhhhhh...ayat..jiwang binti karat betol..hahahhahahah..jgn ckp apa ye....kuikui....nk dedikasikan untuk my incik soami terchenta.. yg amat aku kasihi...sayangi...semoga di limpahi rahmatNya..dan di lindungi selalu hendaknya..insyaAllah..
dan thn ini..kami dpt beraya bersama2..memandangkan punca rezeki kami perlu berjauhan...haruslah aku redha..
perlu kuat...mungkin lepas ry ni..kami akan berjauhan untuk sementara waktu plak....begitulah...
kdg2 ada juga soalan2 sinis yg bertny...x sedih ke...'choiiiii xsedih'..apa punye soklan la..ishkkk
sabar2.....ni pun..my incik soami pun dh bersedia bila2 ms kan..kalu kena panggil..aku pun tunjuk kuat je la..
padahal..kalu dgr je opis call...mak aiiii..hati punye  lah sedih...berdebar je..tgu ..dia nk ckp apa..
kalu berita biasa2 je..ok la..kalu dia ckp..esk dh kena pegi opis....ms tu aku lah yg paling sedih......waaaaaaaa
sekrg pun nadzif dh besar..dh pandai...mesti sedih dia...cr ayah kan..xpelah...ibu kan ada..
tp dgn ayah best...ayh suka kyn main...lyn beli toys....aku plak yg sedih lebih ni....dah2..xnk sedih2 lagi ok..
hidup mesti terus..whatever kan....walaupun sedih rajuk..semua ada....apa boleh buat.....hermmmm



ok lah..adios...next entry k...daaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment