Monday 12 September 2011

iPen..dan..kertasTab..gadget baru...

eh..betul ke ada gadget baru kat pasaran yg nm mcm tu...hehe...ala uols jgn la tertipu lak.... itu gadget ank aku la...ye lah..kalu ank org lain main ipad la..galaksi tab la...ank aku nk jugak kan..so ada la yg dia punye iPen..dgn kertasTab...sebagai seorang ibu yg particular.....ahaks....dh kan..untuk mendidik dia terbiasa dgn aktiviti melukis dan menulis....dan pd usianya dh 3 thn lebih...ok la kite dedahkan...tapi di pantau ketat oleh ibunye..sebab bimbang akan menggunakan iPen nya untuk tujuan lain...hehhehehe..sebab dh penah....cadar mahal i kena buat corak...*mahal ke*....kuikui....so lepas hr tu..aku xnak perkara sama berulang kan...dalam mengajar..kita terapkan sekali displin....itu cr aku...mungkin ada yg xkisah anknya buat apa...nnti bila besar tahu lah dia yg mn yg salah atau betul...praktikan cr mcm tu...terpulang...tp bg aku...kena biasakan perkara yg betul..bermula dr awl..sbb dgn umurnya sudah 3 thn..dia sudah paham apa jua yg kita arahkan..apa yg kite terangkan...
yg ada iPen dan kertasTab..:P
hehe..hasil seni..yg lawa tu ibu yg lukis
yg x jadi tu ayah..haha
so dptlah dia main iPen dgn hepinya..tapi..aku lah yg jd mangsa..kena lukis apa yg terlintas dlm fikiran dia....mcm2 la...termasuk lah ayahnya..yg tgh menyetelkan misi perang dekat ps3...kena la stop jap..layan si kecik mintak lukis apa yg dia nak....sorry la my hubby...hehehhehe...ibu yg suruh sebenarnya..sbb asyik ibu je yg kena...ayah la plak.....lallalalallallalala.........mesti esok2 mintak lagi aku buat...smpai dia boring nnti.. xpelah nak oiii..asal dia hepi..ok lah kan...bermain smbil belajar......

No comments:

Post a Comment