Wednesday, 21 December 2011

Tahap Max punye zzzzzz......

Macam entry my lovely friend cik siti 
yang buat entry anak ensem dia ngntuk sangat 
tapi tahan jugak..sebab sayang nk main...
mcm ni jugak lah...padaha ngntuk sgt..tp nk stay jugak 
duduk...last2 terlentok..tergolek bagai...hehehe..
nasib dalam keta..kalu la buat nye.. tengah duduk
kat mana2 ke..memang dah jatuh la jawab dia...
hehehehehhe....




pastu bile di suruh baring..boleh plak si kecik cakap...
"saya x ngantuk la..."
haishhh...xnak jugak tu...sudah nye..tersengguk2...
bila tahu di perhatikan..marah....
hehehehehehe...dulu agaknye..saya pun mcm ni juga kot..
sebab my hubby cakap....naik je kete..saya senang nak zzzzzzzz...
hahahahahahhaha.....itu dulu..sekarang tidak lagi...:P
bukan main pakai spek itam..last2 ternganga...
nasib belum pernah di snap curi oleh my hubby...
kalu tidak harus di upload di fb nye...wakakakakkakakka...
ohw...sedang mengcari cara mahu si kecik saya tidur jugak di waktu siang..
sekarang sudah jarang mahu tidur siang.....huhu..normal agaknye. ye...kanak-kanak 
seusianye..tidak mahu tidur siang....main je la kijenye....ohhhhwww......sapa2 ade tips.. 
silakan berkongsi.....
okeh...lah...semula la plok saya update
apa yang ptut k....daaaaa...
adios xoxo

2 comments:

  1. sy dah follow.. thankz cz sudi follow sy.. :)

    ReplyDelete
  2. thanks nurul...keep in touch ok...daaa...:)

    ReplyDelete