Friday 9 December 2011

safety at home

Kalau ikut kan saya..memang xdelah 
terfikir nk letak benda2 ni kat rumah kan...
tapi di sebabkan my hubby yang 
seorang yang particular..amboiiii...puji lebih nampak..
xdelah...sebab mungkin my hubby dah terdedah dengan 
safety first dulu kan..dalam bidang pekerjaan nya...
jadi kat rumah pun..my hubby cuba terapkan...
mana yang boleh lah...sebagai langkah awal 
mencegah dan menjaga keselamatan....
actually selalu my hubby sebut..tapi saya buat dekk je
last2 bila jumpa hari tu...terus je my hubby rembat...
kalau suruh saya..my hubby cakap..
berjanggut la...hehehehehhe.....x serius katanya...errkk
alahaiiiiiiiiiiiii...oklah...salah saya lah...
dan bila dh ada ni....saya kenalah belajar kan mcm mn nk guna
jangan benda dh ada..tp xtahu nk guna...apa guna...
memang x guna la...wakaakakakakaka....
saja nk share...semua barang ni..my hubby beli kat tesco...
dh test everything was fine..dan function...
benda nya ialah....

guna ayat senang la kan...guna nya untuk padam
kebakaran kecik..sebelum merebak..
jangka hayat xde kot..hehe..:P
dan fire extinguisher...powder punye...semua pun my hubby yang decide
and ajar kat saya...hihi..oklah..sharing is caring kan...


tu lah dia...yang saya maksudakan safety at home....
oklah...bukan minta yang x elok berlaku...
tapi sebarang kemungkinan bisa berlakukan...
harap dapat lah sedikit info untuk manfaat bersama...
leh google kalu nk tahu lebih ye...hehehehehhe....
ok lah..see u next entry...
daaaaaaaaaaaaaa
adios..x0x0


No comments:

Post a Comment