Tuesday, 20 December 2011

Ekspresi di kala borink....

Betul..time borink cari parking kat hospital..
pusing 4,5 kali xde...aduhhhh....so park keta jap...
apa lagi..snap pic la..wakakakakkaka...
memang x bleh blah betull..adoiiiii...
dah hobi makcik apa boleh buat....
uols tgk k...amboiiiii...poyo je...
mcm budak2 je kan..walhal dah anak sorang..
eh x boleh ye...kalu dah ada anak nk posing cenggini...
wakakakakkakakak.....punye la poyo ko ni latifah oiiii...
hahahahahahhaah....^________^
ala..layan la karenah i ni jarang2 je tau...
sila tengok dengan tidak muak ok....hehe



wakakakakakakakak......aduhaiiiiii...apa la ko ni cik kak oii..
memang lah xde keje..agaknye..masa saya snap pic ni kan..
adalah orang yang lalu lalanggg....tengok mesti pikir..
kesian je...muda2 dh G*la....haishhhhhh...
ni bukan G*la..ni la kreatif namanye.....
xpelah kan...bila lagi...benda x dosa kan..xpelah..
hehehehehehheheh...jangan benda berdosa..kite g buat jugak...
tu memangg la kan....sile like kalo suke..
"ko ingat ni pesbukk ke boleh like2 bagai"
ohh xleh ye....oklahh....daaaa laaa....
jumpa lagi k....hehe...
adios..x0x0

6 comments:

  1. salam...

    cara isi masa terluang yg bagus...:))
    *folo ur blog

    ReplyDelete
  2. haii sekamar rindu....ahahhahahhah....perli sy ke apa ni....thanks follow sy..nnti sy follow awk blik k..tq

    ReplyDelete
  3. gambar tu x nampak macam dah beranak satu pun... eheh, saya pun dah ada anak satu suke amik gambar lg tp gambar awak lg cantik. jeles T_T

    ReplyDelete
  4. haiii Aishah..heheheheheh..ye ke..amboiiii puji ye...ok lah..leh la kite posing2...kite mmg suke ambik gmb....hahahaha..hubby ckp..awk nk jd artis ke..:P..nice to meet u..kite kwn ye..:)

    ReplyDelete
  5. kan...xde keje kan sukacuka....:P

    ReplyDelete