Sunday 12 February 2012

kenapa tak de idea nehhh!!!

Dalam cuba menjadi seorang blogger yang tegar
tetiba akan ada masa yang kita tidak mempunyai 
idea langsung kan..walau sebenarnya...apa jua idea yang 
kita nak tulis tu...xde yang salah atau betul pun...xde sapa kisah kan..
cuma kadang2 tu malas yang mendahului semuanya..
dalam blog ni apa jua boleh di kongsi...
emosi..aktiviti..idea..tentang barang ke
anything..cehhh..macam senang je kan..
tapi kalau dah buntu tu..jangan cakap apa lah..
memang nak menulis pun...blurr je...tambah plak..sekarang ni memang xde sangat 
aktiviti beronggeng yang kami lakukan..sebab hero besar kami
xde..so saya ni memang malas sikti kadang2 tu kuar rumah
tapi kalalu kesian kan si kecik ni..bawak la jugak g makan aiskrim ke..hehe..
sebab tutti frutti dekat je pun dengan umah kan..
ermmm...tu lah bila dah ada blog ni...sayang plak kalau nak ignore je..
tapi kalau nak update hari2 pun...idea tu..macam yang ulang2 je..
hermmm...idea oh idea..tolong lah datang mencurah2..
saya ni..kalau dh bukak edit post or new post..
kalau ada je idea..terus tulis tajuk dulu...
then save pastu baru nk olah panjang lebar sikit kan..
kalau x sempat nak olah terus pun..esok nye saya bukak..harap masa tu idea semalam 
akan mencurah2 lah..hahahahah...tengok2 last2..entry tu..tajuk je...
haishhh....saya x tahu lah kalau blogger lain memang senang nak dapat idea...
kot la..memamg ade je yang nk di kongsi kan...
ermmm..best nye kalau macam tu..hari2 leh buat sekurang2 nya satu entry
xpelah...saya pun baru lagi kan..harap akan makin ok lah nanti..
ohh malas pegilah jauh2...saya nk godek2 blog pun mcm xde mood nye..
huhu..ok lah see you next entry lah
daa...adios..x0x0

No comments:

Post a Comment