Monday 6 February 2012

ke taman berdua...

Apa lagi yang boleh saya lakukan 
untuk si kecik saya..yang seakan bosan berada di rumah..
setelah di hitung...selepas asar..
saya terfikir..ok jugak bawak kan dia ke taman..
biar dia lepas bebas..walaupun..ade saya yang memantau...
memantau dengan mulut saya yang bising...bukan apa..risau kan...
dan kami berdua berada di situ..tidak lah terlalu lama..
cukup untuk hilang kan boring nye...
setelah itu...kami pulang...dan malam menjengah mengganti siang...
eh..tetiba ayat jiwang..hahahahaha..
ok2..adalah 2,3 pic yang di snap kan..
^___^

dari jauh....kejap je jauh..pastu saya dah kay sebelah dia...
risau la dok jauh sgt...heheheheheh
sakit muntot katenye..hahahahahah
^____^

ini jelah yang ada..xbyk lah...yelah mana nk tgk dia main lagi kan
kang tak pasal terjadi benda2 yang tidak di ingini...
oklah...see again ok...daaa
adios...x0x0

No comments:

Post a Comment