Monday 6 February 2012

35 dlm masa 12 hari

35 email dalam masa 12 hari..
amboiii macam zaman berkasih syg je kan...
begitu lah kami...saya seakan menjadi
penunggu setia di akaun gmail saya..hehehehe...
tiap masa...tiap saat on je email tu..
kejap kejap tengok...
kejap kejap tengok....huhuhu..
alahaii...mabuk kepayang je rasa..hahahahaha'
tapi ini hakikat..yang saya rasa....
sukar rasa mahu di gambarkan apa yang terbuku di benak jiwa ini..
jika sebelum ni..saya tidak mempunyai blog..
maka tiadalah sesi meluahkan perasaan seperti ini...
hanya pada diari manual..jika rajin ingin di catat...
dan bila ada nye..diari digital begini...
maka harus di catat dan diluahkan disini...
walau pun pada dasarnya..saya tidak lah terlalu manja..
pada penglihatan mereka di luar..tapi dalam hati..di kala rindu..
tuhan saja yang tahu...dan di saat saya perlukan dia...
ermm...rutin yang harus dan telah hampir 5thn saya lalui...
sudah terbiasa..tapi sedih nye tetap ada...
ok lah..panjang plak ye..hehehehe...ok2..
sambung nnti..daaaa
adios..x0x0...

No comments:

Post a Comment