Thursday 22 March 2012

pengorbanan....:))

Pengorbanan antara saya dan si dia.....
iye...iye...saya tahu ni sebenar isu ulangan kan...
tapi itulah hakikat antara saya dan si dia...
kami di takdirkan untuk berjauhan sebab my hubby 
mencari rezeki untuk kami sekeluarga..
saya redha..sebab itu ketentuan tuhan untuk kami..
dan 3 minggu lepas my hubby berada di dubai...
so dpt lah kami sms dan calling dengan jayanya..hihihi
sangat hepi....dapat lah membentang kan kertas kerja 
harian..hihii....dan sekarang ni saya bersyukur sebab kalau 
 pun my hubby xdpt line phone..tapi kami tetap dapat kontek mengkontek
melalui email...dari xde langsung kan....
dan perbezaan masa tu tak jadi masalah...time saya jaga...my hubby tido
time kite tido..my hubby dok jaga..sms ka..mms ka..
so kena lah balas..walau pun mamai...hehehe..
bukan nye selalu kan...tp esoknye....zzzzzzz....
dan bila esoknya saya tengok balik sms yang saya 
reply...tergelak sorang saya..hehehe..mana tak nye...
salah eja lah...tulis tunggang terbalik lah..
last2 my hubby jwb sms..."tido lah..jawab sms pun mamai je"
hehehehehe...ala sorry la dear...dah tentu2 
tengah syok2 titon...kan.....tetiba nk bls sms 
tapi kalau si dia mms pic barang yang dia nk soping tu
cerah bijik mata ni hahhh...hahahahaha....gelojoh je...:P
tapi point utama ialah....saya dan si dia..selalu merindu..
eceh..ayat ko nyahhh...gediks....hehehehe...
dan itulah pengorbanan kami...
tak selalu bersama...tak selalu ada...
tapi kami redha kerana ini jua ketentuan dariNya...
dan antara kita akan lalui dugaan dan liku hidup yang berbeza kan..
tp percaya apa jua yang kita hadapi...pasti ada hikmah dari Nya..
percayalah....ok lah..melalut plak kan...eeeiiiuuwwww...
ok2...meh nk tunjuk sekeping pic my hubby......
janji2..sekeping je...oppss....si dia soping barang best kat sana 
untuk saya..ni bukan ayat nk riak ok...barang pun saya tak tunjuk lagi
apa barang tu..???...hehehe..tengok lah..kalau ade rezeki sy tunjuk kat uols k..
love u lah...uuummaahhhh.....
^___________^

dah janji kan sekeping...so sekeping je la...hihihi..
see u next entry k...daaa....adios...x0x0...

No comments:

Post a Comment