Saturday 24 March 2012

kesihatan up dan down

iye..kesihatan up and down...
tambah plak dengan cuaca yang panas 
dan tak tentu hala..kadang2 hujan di tengahari....
so saya ni pun..dan jadi xtentu hala sihat nye...
tambah dengan pertambahan inci sana sini...
sakit-sakit..sengal-sengal...sabar je la..
tetiba boleh sakit belakang...sakit pinggang...
last week masa balik umah parents..
sempat gak jumpa mak bidan kat kg tu..
suh dia urut sikit2..nak suh jamah perut lebih2 
tak berani plak kan...sebab kandungan kecik lagi..
tp lepas urut tu....sangat lah lega rasa...
kalau saya tak berapa sihat...si kecik pun boleh 
berjangkit la jugak...so sama2 share la batuk and selesema ni...
time mcm ni lah...akan selalu terucap...
"best nya kalau abang ada..hermm"
bukan apa uols...yang paling malas sekali ialah...
nk drive la dek non oii...serius...memang malas nk drive tu..
melebih2 kadang2..tapi no choice...last sekali kita jugak 
yang kena drive...apa boleh buat...sabau je la.....ermmm....
harap xde lah berpanjangan kan..rasa x sihat ni...
walau apa pun...jadual harian kena lalui mcm biasa jugak...
berharap tuhan bagi kekuatan yang luar biasa untuk aku 
hadapi saat2 begini.....amin ya rabbal alamin...
oklah....love uols la banyak2...
daa..adios...x0x0...
tempek pic aku sekeping lerr....hohoho...:P

saya yang demok...!!!

No comments:

Post a Comment