Tuesday 18 November 2014

SHAKLEE minat dan rezeki

SHAKLEE MINAT DAN REZEKI

Bagaimana saya ingin kaitkan antara minat dan rezeki.
Mungkin kalau kita fikir kan bermula dengan minat dan akhirnya menjadi punca rezeki. Iye tepat kalau begitu apa yang anda fikir kan...

Minat saya terhadap shaklee bila saya awal nya mula start consume set kehamilan shaklee untuk anak ke 2 saya.
selepas itu saya mula jatuh cinta dan minat mula bercambah dan seterusnya menjadi punca rezeki saya bila saya mula aktif memulakan perniagaan mendaftar sebagai agen sah shaklee

dan tanpa sedar sebenarnya tahun 2014 sudah masuk tahun ke 2 saya bersama shaklee...dan tanpa jemu saya masih setia dengan shaklee..
sedang org lain sudah mula mengalihkan arah kepada bisnes mengikut trend semasa

alhamdulilah dalam tempoh 2 tahun tanpa pernah gagal setiap bulan saya terus menerus mendapat bonus dalam tempoh tersebut...
satu juga yg boleh menimbulkan minat mendalam saya terhadap shaklee ni adalah konsep bisnes yg tidak menekan kan kemasukkan ahli di bawah susur galur kita...tapi saya sebagai upline masih mampu menghasilkan bonus dr hasil jualan produk shaklee itu sendiri

ok nnti di entry lain saya akn smabunng lagi bagaimana dunia shaklee ini sebenarnya dan bagaimana awal nya saya betul2 jatuh cinta dengan shaklee

daa....stay tune ok...
xoxo

Page : Healthy life with latifah yahya
Page : Healthy Life With Latifah Yahya


No comments:

Post a Comment