Wednesday 30 May 2012

Hormon ke apa ye..sensitip lebih je...waaaa

Ntah la semenjak dua menjak ni..asyik nk sensitip lebih je...
konon pregnant punye hormon la...hehehe....dengan sapa..?
dengan sapa lagi..dengan my hubby kesayangan bucuk2 la...asyik nk 
kecik hati je tau...sepanjang boleh ada line phone internet la...lagi 
senang nk kecik2 hati bagai....kadang2 saya kesian je dengan dia..
tapi apa yang saya rs ni bukan buat2...ntah la,,konfius je..hoho...
dan my hubby pun perasan..sejak pregnant ni katanya..asyik nk merajuk dengan
abang je....kesian je kan...aduhaiii.....dah la kita ni jauh ayang..kalau depan 
mata senang plak pujuk nye..kata my hubby...hihihi....
agaknya...masa pregnant ni perubahan hormon jadi x menentu agaknya...
agaknya la kan...hahahahah..kadang datang angin ok...kadang2 dtg angin kus2...
hihihihi....tp kejap je la...xde org lain yang saya tujukan..my hubby je la...ngn sapa lagi..
sorry la abang...layan je la eaii...x lama pun mcm ni..hehehe..
pernah dulu masa follow my hubby keja...masa pregnant anak sulung..
sampai pakistan..masa tu..saya menangis tanpa sebab..my hubby pun pelik.
dia x la pujuk..sbb x tahu punca.dah la member baru balik keja masa tu..
dia diam je..saya yang nangis tersedu sedan..heheheh...last2 bila dah reda..
saya tanya dia balik.nape ayang nangis tadi...hohoho..pulakkkk!!!!..
tuan badan pun x tahu sebab musabab....wakakakakka..
tu tanda..hormon tak menentu..konon.....dan untuk kali ni,
mesti my hubby cakap..ni nk jadi macam masa kt pakistan dulu la ni..
ingt lagi tu..ok2..kali ni ayang try control..control la sgt...
tapi saya jenis merajuk kejap je.5 minit...je..
lepas tu ok la...kuikuikuik..
tapi apa yang saya nak cite ialah....
sekarang ni..saya senang nk merajuk tu je...
ok sekian terima kasih...hahahahhaha
entry xde pekdah...wakakakak..
ok dah..stop.....chaloss...daaaaaaaa..
adios...xoxo...

pic by google...mcm ni ke..hehe..idokla kan..
pic cth je ni....:))

No comments:

Post a Comment